wtorek, 7 lipca 2015

Wakacje od Slytherinu

 Witajcie!
 Jak zapewne zauważyliście są już wakacje! Niestety dla Was oznacza to pewną przerwę od moich natrętnych wpisów. Już słyszę to sztuczne "Ooch!" rozpaczy ;)
 No więc moje wakacje rozpoczynają się 14 lipca, a kończą 24 lipca. Tam gdzie będę nie zabieram telefonu i nie będę mieć dostępu do kompa, więc będę od Was całkowicie odcięta. Jednak pomimo to, wszystkie wpisy z RW pojawią się wedłóg planu. Przed wyjazdem postaram się na jeszcze jeden ze Skazanej.
Życzę Wam udanych wakacji!
 Wasza
~ Cameleon
To ja!

6 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
    pięć minut później..
    ...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Zmęczyłam się...
    Przejdźmy do sedna.
    Mam ogromną nadzieję, że tam gdzie jedziesz będziesz miło spędzała czas i wrócisz do nas z nowymi zapasami weny.
    Trochę szkoda, że przez dziesięć dni nic nie pojawi się na twoim blogu. Jednak będę czekać. Nie bój się!
    Udanych wakacji
    - Izi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nie rozpaczaj! Przecjeż pojawią się RW! Będziesz miała co czytać, zadbam o to ;)
      Jakbyś chciała wiedzieć to jadę do Chorwacji B)
      Dzięki i nawzajem
      ~ Cameleon

      Usuń
  2. Ja oczywiście będę czekać, bo przecież mało kto jest tak cierpliwy jak ja =D
    Mam nadzieję, że sobie odpoczniesz ;)
    I do zobaczenia =D
    ~ Twoja (mam nadzieję) przyjaciółka
    MrocznaKosiarka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem z własnego doświadczenia. Dzięki i nawzajem.
      Do zobaczenia
      Oczywiście, że przyjaciółko
      ~ Cameleon

      Usuń
  3. Poczekamy sobie cierpliwie :D
    Udanych wakacji życzę i oby cię tam wena napadła ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Wezmę zeszyt i zapiszę by niczego nie zapomnieć.
      Również pozdrawiam
      ~ Cameleon

      Usuń

Widzicie to pole? Tak , to dlaczego nie ma jeszcze komentarzy!?
Piszcie swoje opinie , domysły i sugestie. Komentarze to dla mnie najważniejszy znak - znak ,że czytacie. Więc krytykujcie ile się da! =D

Mei z
KS