czwartek, 17 września 2015

Może Smoki?

Olá leitores!
 Patrzę na ankietę dotyczącą nowego bloga. Przeważają tam głosy na opowieść o Smokach, a że nie mam co robić bo wszystkie wpisy na Skazaną już napisałam (tak jestem nie normalna ^^) to postanowiłam już wymyślić jako - taką fabułę na taki blog.

 Tytuł to "Dragon & Scorpion"
 W roku 1519 Ferdynad Magellan wyruszył w pierwszą wyprawę dookoła świata. Nikt jednak nie wiedział, że na swoim pokładzie miał Smoki! W jego rodzinnej Portugalii ludzie żyli w przyjaźni z tymi magicznymi stworzeniami, chroniąc ich istnienie sekretem. W wyprawie Magellana wzięło udział dziesięciu Jeźdźców wraz ze swoimi Smokami. Podczas podróży odnaleziono piękną wyspę na której zamieszkało dziewięciu z nich w tym Magellan ze swoją żoną Maríą Caldera Beatriz Barbosa. Udano ich śmierć i powrócono do kraju. Podczas gdy na wyspie nazwanej Dragaud (port. Dragão - Smok, Cauda - ogon) opieka nad Smokami kwitła, w Portugalii zabijano je dla zysku przez co wyginęły już w XVII wieku. Dragaud rozwijała się samoistnie, jednak dzięki wyprawom do innych wysp nie pozostawała w tyle z nowinkami technologicznymi. Dzisiaj wyspę zamieszkuje trzy tysiące Jeźdźców i tyle samo Smków. Jednym z nich jest Skylar Pascorpi. Dziewczyna z zamożnej rodziny jest lubiana przez rówieśników, ma chłopaka, przyjaciółki. Co się zmieni gdy wybierze ją nie ten Smok? Dlaczego prześladuje ją sen o Człowieku Skorpionie?

Skylar - główna bohaterka

Brandon - chłopak Skylar

Skylar i Smoki

Człowiek Skorpion z koszmarów

4 komentarze:

  1. Wow, Ty chyba całkiem oszalałaś XD Ja chyba nigdy nie wpadłabym na taki pomysł! Ale na pewno jest on dobry! Nie zdziwiłam się, że bohaterce śnią się jakieś dziwaczne sny - to chleb powszedni w Twoich opowiadaniach ;) Chociaż raz dziewczyna ma chłopaka od początku, choć jestem prawie pewna, że z nim zerwie :P I te smoki! Czekam na więcej!
    Cometa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to możliwe XD
      Ja jakoś na to wpadłam bo lubię klimat samowystarczalnej wyspy odciętej od świata.
      Dziękuję ^^
      Tylko Maureen miała Sny, Brina i Briana już nie.
      Hah ty detektywie, nie wybiegaj w przyszłość bo jeszcze nie wiadomo czy to napiszę! =D
      A ja chcę już pisać! Błagam nudzi mi się! Tylko pół Selenu i Pan Tadek do czytania!? To mnie dobije!
      ~ Cam

      Usuń
  2. Hmmm... Nie na to głosowałam, ale i tak mi się podoba. Tylko wpleć gdzieś jakąś zbuntowaną wróżkę, prooszę!
    Coś mnie nie dziwią dziwne sny... I chyba nikogo to nie dziwi.
    Coś za dużo tych "dziwi" i to mnie dziwi... xD
    W każdym razie pomysł fajny i mam nadzieję, że wypali.
    Do napisania!
    - Izi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to Ty głosowałaś na wróżki! Och! Wiesz dla Ciebie wszystko! Może być bo wplotę też piratów. Czyli wszyscy będą zadowoleni :)
      No nikogo
      A mnie nie dziwi XD
      Ja też bo muszę wymyślić coś więcej żeby to w ogóle dało się czytać!
      Do napisania!
      ~ Cam

      Usuń

Widzicie to pole? Tak , to dlaczego nie ma jeszcze komentarzy!?
Piszcie swoje opinie , domysły i sugestie. Komentarze to dla mnie najważniejszy znak - znak ,że czytacie. Więc krytykujcie ile się da! =D

Mei z
KS