poniedziałek, 8 lutego 2016

Wyniki i niespodzianki część dalsza


Witam ponownie!
 Zaczynam od wyników. "Wielki test o Skazanej" był trudny, pytania podchwytliwe, ale poradziliście sobie dzielnie. Odpowiedź padła jedna, a udzieliła jej ... (dramatyczna pauza) ... MrocznaKosiarka ! Uzyskałaś 12 na 13 punktów. Gratulacje! Twój (i Incaligo) blog Patrząc w Przeszłość będzie widniał na Smokach, Skazanej i na Nowym przez miesiąc!


 Skoro to nie koniec świętowania zapraszam na drugi prezent niespodziankę dla Skazanej i dla Was. A jest to nowy zwiastun! Przedstawiam nową wersję trailera zrobioną przeze mnie. Weźcie paczkę chipsów i świętujcie! Ma ktoś Piccolo? ;-)
 Wasza na zawsze
~ Cameleon

3 komentarze:

  1. Wygrałam!!!!!
    Nie mam piccolo, ale mam zupkę i grzanki =D
    Do zobaczyska
    ~MrocznaKosiarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award! Gratuluję ;)

    http://ksiezycowapieknosc.blogspot.com/2016/02/liebster-blog-award.html

    P.S.Robisz fantastyczne zwiastuny! Jak mogli Cię nie przyjąć?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż tych nie widzieli, a Ty nie widziałaś ich zwiastunów.
      No i strasznie dzięki za nominację

      Usuń

Widzicie to pole? Tak , to dlaczego nie ma jeszcze komentarzy!?
Piszcie swoje opinie , domysły i sugestie. Komentarze to dla mnie najważniejszy znak - znak ,że czytacie. Więc krytykujcie ile się da! =D

Mei z
KS