wtorek, 29 września 2015

Skazana się kończy coś się zaczyna

Coś się kończy, coś się zaczyna. Życie zatacza koło i wraca do początku.

To już koniec "Skazanej na Slytherin". To był blog, który bardzo wiele dla mnie znaczył, tak jak nadal znaczycie Wy - czytelnicy. Ten blog tak na prawdę rozpoczął moją karierę blogerską, ten blog edukował mnie jak żaden inny. Czytając go od początku do końca widać zmiany. Te na lepsze oraz te na gorsze. Mam nadzieję, że więcej było tych pierwszych.
Najważniejszą częścią tej opowieści jesteście Wy! Gdyby nie Wy nie pisałabym tej historii, gdyby nie Wasze błyskotliwe pomysły (w szczególności Hubcia) Skazana wyglądałaby zupełnie inaczej! Artykuły Comety, rady Kosiarki, motywujące komentarze Panny Pocky, kochana i zawsze pomocna Izi, obeznana w muzyce Ariess. Wy wszyscy tworzyliście tą opowieść razem ze mną.

Ale teraz to już koniec.

Jednak jest też początek!

Nie byłabym sobą gdybym wytrzymała pisząc tylko pół Selenu (na którego serdecznie zapraszam). Więc chciałabym już ruszyć z czymś nowym. A będzie to blog o ... No właśnie. Są 3 głosy na Smoki i 4 głosy na Fantasy. Ale ja już zaczęłam! Więc postanowiłam zrobić tak: w większej części będą to Smoki, ale pojawią się również Syreny, Wróżki i może jeszcze więcej magicznych istot! Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe. Pierwszy wpis już w piątek, nie przegapcie tego!

Dragon & Scorpion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Widzicie to pole? Tak , to dlaczego nie ma jeszcze komentarzy!?
Piszcie swoje opinie , domysły i sugestie. Komentarze to dla mnie najważniejszy znak - znak ,że czytacie. Więc krytykujcie ile się da! =D

Mei z
KS